.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میراث مشکلات گذشته با عزم جدی دولت سیزدهم در حال برطرف شدن است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با اشاره به شرایط کشور در یکسال گذشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: اکنون پس از گذشت یکسال از فعالیت دولت، آیت الله رئیسی توانسته است با عزم و همت جدی بسیاری از مشکلات گذشته را برطرف و یا کمرنگ کند.
میراث مشکلات گذشته با عزم جدی دولت سیزدهم در حال برطرف شدن است

به گزارش شمال نیوز،

آیت الله سید رحیم توکل شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم وضعیت کشور به دلایل انجام اقدامات و عملیاتی کردن برخی تصمیمات، کشور به یک شرایط بد و نامطلوبی تبدیل شده بود به طوری که شرایط آن زمان کشور شرایط خوبی نبود.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی سکان اداره مملکت خراب و با شرایط بد را تحویل گرفته بود که دولت قبل حتی در ماه های آخر فعالیتش کارهایی انجام داد تا اثرات، تبعات و ضربات آن مدت ها بر بدنه دولت سیزدهم هم وارد شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بدهی ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی یکی از این میراث سنگین دولت قبل برای دولت سیزدهم بود که به جا گذاشت تا از این طریق قطار حرکت دولت را کُند کنند. 

آیت الله توکل بیان کرد: طی هشت سال فعالیت دولت گذشته حقوق کارکنان تغییر نکرد و این میزان حقوق ثابت نگه داشته شد اما در ماه های آخر فعالیت دولت دست به افزایش حقوق زد تا از این طریق سنگ اندازی دیگری برای دولت سیزدهم ایجاد کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با درایت و عزم والای آیت الله رئیسی و تیمش در دولت سیزدهم تک تک این مشکلات در حال برطرف شدن است و نوید بخش روزهای خوب برای ملت و دولت خواهد بود.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری در توصیف وضعیت مشکلات کشور و زمانبر بودن رفع آنها گفت: وقتی خانه ای خراب می شود ساخت آن زمان چند ساله می برد، حال که اصلاح وضعیت بد مملکت که از دولت قبل به دولت سیزدهم به ارث رسیده است، زمانبر خواهد بود.

رئیس جمهور خالصانه برای رفع مشکلات کشور تلاش می کند

آیت الله توکل افزود: وجود مشکلات باعث نشده است که رییس جمهور برای انجام کار متوقف شود و ایشان با تمام وجود و خالصانه در حال کار هستند تا مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به برخی گلایه ها مبنی بر اینکه چرا افرادی از دولت قبل در دولت سیزدهم حضور دارند، گفت: هنر آیت الله رئیسی این است که با مدیریت و راهبری، از همان نیروهای دولت قبل برای انجام امور استفاده می کند و امور را پیش می برد و نباید نسبت به این حضور انتقاد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: افرادی که در دولت قبل به درستی از ظرفیت آن ها برای انجام کارهای مثبت استفاده نشده است اما رئیس دولت سیزدهم با درک درست از ظرفیت ها و برنامه ریزی از ابزارهای موجود برای پیشبرد اهداف دولت بکار برده است.

استاندار مازندران کارهای بزرگی برای رفع مشکلات انجام داده است

آیت الله توکل همچنین از استاندار مازندران به عنوان فردی موجه ، صادق ، با روحیه مثبت و مردمی نام برد و گفت: سید محمود حسینی پور در مدت یکسال فعالیتش در سمت استانداری مازندران نشان داد که قصد انجام کار دارد و برای این منظور تلاش های خود را انجام می دهد.

وی ادامه داد: آقای حسینی پور در این مدت توانسته است کارهای زیادی انجام دهد که منجر به رفع مشکلات مردم و جامعه شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.